Administrativní pracovník / pracovnice
oddělení Logistiky
Baví Vás logistika nebo Vás zatím jen zajímá? Jste samostatný/á, flexibilní a nezaskočí
Vás náhlé změny plánu? Rád/ráda přijímáte výzvy a jste komunikativní? Chcete
pracovat v neustále se rozvíjející firmě s 30letou historií? Pak
čekáme právě na Vás!
Práce v tomto oboru sice občas vyžaduje pevné nervy a trpělivost, u nás se však můžete těšit na velmi různorodou práci, kde se nikdy nebudete nudit a budete součástí skvělého kolektivu, ve kterém se můžete vždy spolehnout na pomoc zkušenějších kolegů.
Pozice je momentálně obsazena.
Omlouváme se, ale na tuto pozici momentálně nehledáme nové kolegy.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Administrativní pracovník / pracovnice
oddělení Logistiky
Co budete mít na starosti:
- Komunikace se zákazníky, kolegy a řidiči
- Dohled nad plynulým tokem informací o zásilce napříč firmou, práce v informačním systému
- Zpracování objednávek a administrativa spojená s výdejem zásilek
- Zajišťování a zpracování přepravních dokumentů, evidence v informačním systému
- Evidence škod
- Úzká spolupráce s kolegy ze skladu
Co potřebujete mít:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost českého jazyka
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, organizační schopnosti
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám
- Odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu
- Praxe v oboru logistiky výhodou
Co získáte:
- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční bonusy, jejichž výši můžete ovlivnit)
- Moderní pracovní prostředí, neformální firemní kulturu a přátelský kolektiv
- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního poměru
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- 5 Týdnů dovolené + 4x sick day
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Multisport kartu
- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
- Moderní a vybavenou kuchyň s jídelnou
- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení
- Pojištění odpovědnosti, které za Vás hradíme my
Pracovní doba:
- Pondělí - Pátek
- 3 Směnný provoz (7:00 - 15:30 | 9:00 - 17:30 | 11:00 - 19:30)
Finanční ohodnocení:
- Neaktivní pozice
Tým, který doplníte


Marek Šebek
Vedoucí oddělení Logistiky & Sklad


Martin Grus
Supervizor logistiky


David Svoboda
Disponent Logistiky


Nikol Zuzaníková
Disponent Logistiky


Zuzana Rottenbergová
Disponent Logistiky


Andrea Klimčáková
Disponent Logistiky