Disponent / disponentka mezinárodních přeprav
oddělení Turecko
Baví Vás plánování a řízení kamionové dopravy? Rád/ráda přijímáte výzvy, jste kreativní a komunikativní? Pak čekáme právě na Vás!
Práce v tomto oboru sice občas vyžaduje pevné nervy a trpělivost, u nás se však můžete těšit na velmi pestrou práci, kde doplníte své zkušenosti. U nás nikdy není nuda a budete součástí skvělého týmu, ve kterém se můžete vždy spolehnout na pomoc zkušených kolegů.
Pozice je momentálně obsazena.
Omlouváme se, ale na tuto pozici momentálně nehledáme nové kolegy.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Disponent / disponentka mezinárodních přeprav
oddělení Turecko
Co budete mít na starosti:
- Zajišťování přeprav celovozových i kusových zásilek
- Cenové kalkulace, příjem a zpracovávání objednávek
- Zpracovávání dokumentace k přepravám
- Kontakt se zákazníky, dopravci i partnery
- Koordinace svozů a rozvozů
- Spolupráci s týmem a všemi odděleními v rámci společnosti
- Podílení se na výsledcích oddělení i celé společnosti
Co potřebujete mít:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Praxi v oboru dopravy
- Znalost českého jazyka
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, organizační schopnosti
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám
- Odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu
- Znalost celní problematiky či tureckého jazyka výhodou
Co získáte:
- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční a půlroční bonusy, jejichž výši můžete ovlivnit)
- Moderní pracovní prostředí, neformální firemní kulturu a přátelský kolektiv
- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního poměru
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Služební notebook
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- 5 Týdnů dovolené + 4x sick day
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Multisport kartu
- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
- Moderní a vybavenou kuchyň s jídelnou
- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení
- Pojištění odpovědnosti, které za Vás hradíme my
Pracovní doba:
- Pondělí - Pátek
- 8:00-16:30
Finanční ohodnocení:
Oddělení Turecko


Georgi Atanasov
Vedoucí oddělení


Jakub Hyška
Zástupce Vedoucího oddělení


Iveta Spurná
Disponent


Mehmet Güney
Disponent


Jan Hruška
Disponent


Jindřiška Francová
Disponent