Dispečer / dispečerka mezinárodních přeprav pro západní a severní Evropu
Obchodní oddělení
Máte zkušenost se zajišťováním, plánováním a řízením kamionové dopravy? Jste samostatný/á, flexibilní, komunikativní a nezaskočí Vás náhlé změny plánu? Chcete pracovat v neustále se rozvíjející firmě s 30letou historií? Ozvěte se nám!
Práce v tomto oboru sice občas vyžaduje pevné nervy a trpělivost, u nás se však můžete těšit na velmi pestrou práci, kde doplníte své zkušenosti. U nás nikdy není nuda a budete součástí skvělého kolektivu, ve kterém se můžete vždy spolehnout na pomoc zkušených kolegů.
Dispečer / dispečerka mezinárodních přeprav pro západní a severní Evropu
Obchodní oddělení
Co budete mít na starosti:
- Zajišťování spotových přeprav pro západní a severní Evropu
- Vytváření cenových nabídek
- Komunikaci s dopravci, jejich prověřování, kontrola a hodnocení kvality
- Kontakt se zákazníky
- Dokumentaci k přepravám a následné fakturaci
- Zpracování výběrových řízení
- Reporting
Co potřebujete mít:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost českého jazyka
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Zeměpisnou znalost
- Orientaci na výsledek
- Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, organizační schopnosti
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám
- Praxi v oboru dopravy 2 roky
Co získáte:
- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Možnost výdělku v návaznosti na dosažených výsledcích bez zastropování
- Moderní pracovní prostředí, neformální firemní kulturu a přátelský kolektiv
- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního poměru
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- Služební notebook
- 5 Týdnů dovolené + 4x sick day
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Multisport kartu
- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
- Moderní a vybavenou kuchyň s jídelnou
- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení
- Pojištění odpovědnosti, které za Vás hradíme my
Vaší výhodou bude:
- Znalost aplikací Timocom a Raal
- Znalost AETR
- Znalost celní problematiky
Pracovní doba:
- Pondělí - Pátek
- 8:00 - 16:30
Zaujala Vás pracovní nabídka?
Vyplňte níže uvedený formulář nebo zašlete svůj životopis na hr@gtl.cz
Tým, který doplníte


Vangelis Zingopis
Obchodní a marketingový ředitel


Robert Karanikos
Obchodní zástupce


Tomáš Ráček
Zástupce obchodního ředitele


Elizaveta Saraeva
Obchodní referent