Dispečer / dispečerka mezinárodních přeprav pro západní a severní Evropu
Obchodní oddělení
Máte zkušenost se zajišťováním, plánováním a řízením kamionové dopravy? Jste samostatný/á, flexibilní, komunikativní a nezaskočí Vás náhlé změny plánu? Chcete pracovat v neustále se rozvíjející firmě s 30letou historií? Ozvěte se nám!
Práce v tomto oboru sice občas vyžaduje pevné nervy a trpělivost, u nás se však můžete těšit na velmi pestrou práci, kde doplníte své zkušenosti. U nás nikdy není nuda a budete součástí skvělého kolektivu, ve kterém se můžete vždy spolehnout na pomoc zkušených kolegů.
Pozice je momentálně obsazena.
Omlouváme se, ale na tuto pozici momentálně nehledáme nové kolegy.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Dispečer / dispečerka mezinárodních přeprav pro západní a severní Evropu
Obchodní oddělení
Co budete mít na starosti:
- Zajišťování spotových přeprav pro západní a severní Evropu
- Vytváření cenových nabídek
- Komunikaci s dopravci, jejich prověřování, kontrola a hodnocení kvality
- Kontakt se zákazníky
- Dokumentaci k přepravám a následné fakturaci
- Zpracování výběrových řízení
- Reporting
Co potřebujete mít:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost českého jazyka
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Zeměpisnou znalost
- Orientaci na výsledek
- Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, organizační schopnosti
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám
- Praxi v oboru dopravy 2 roky
Co získáte:
- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Možnost výdělku v návaznosti na dosažených výsledcích bez zastropování
- Moderní pracovní prostředí, neformální firemní kulturu a přátelský kolektiv
- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního poměru
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- Služební notebook
- 5 Týdnů dovolené + 4x sick day
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Multisport kartu
- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
- Moderní a vybavenou kuchyň s jídelnou
- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení
- Pojištění odpovědnosti, které za Vás hradíme my
Vaší výhodou bude:
- Znalost aplikací Timocom a Raal
- Znalost AETR
- Znalost celní problematiky
Pracovní doba:
- Pondělí - Pátek
- 8:00 - 16:30
Finanční ohodnocení:
- Neaktivní pozice
Tým, který doplníte


Vangelis Zingopis
Obchodní a marketingový ředitel


Robert Karanikos
Obchodní zástupce


Tomáš Ráček
Zástupce obchodního ředitele


Elizaveta Saraeva
Obchodní referent