Administrativní pracovník / pracovnice
Oddělení kamionové dopravy
Chceš být součástí týmu, který plánuje a řídí kamionovou dopravu po Evropě? Jsi samostatný/á, flexibilní a nezaskočí tě náhlé změny plánu? Rád/a přijímáš výzvy a jsi komunikativní? Máš zájem pracovat v neustále se rozvíjející firmě s 30letou historií? Pak tu pro tebe máme volné místo!
Práce v tomto oboru sice občas vyžaduje pevné nervy a trpělivost, u nás se však můžeš těšit na velmi pestrou práci, kde nikdy není nuda a budeš součástí skvělého kolektivu, ve kterém se lze vždy spolehnout na pomoc zkušenějších kolegů.
Pozice je momentálně obsazena.
Omlouváme se, ale na tuto pozici momentálně nehledáme nové kolegy.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Pokud Vás však zaujala, nebo se prostě jen chcete dozvědět víc, pošlete nám Vaše CV a třeba i pár slov o sobě na hr@gtl.cz a my se Vám co nejdříve ozveme.
Administrativní pracovník / pracovnice
Oddělení kamionové dopravy
Co budete mít na starosti:
- Příjem a zpracování objednávek
- Zpracování dokumentace k přepravám a fakturaci
- Kontakt se zákazníky, dopravci a parametry
- Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti
Co potřebujete mít:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost českého jazyka
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, organizační schopnosti
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit se různým kulturám
- Odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu
- Praxe v oboru dopravy výhodou
- Znalost celní problematiky a tureckého jazyka také výhodou
Co získáte:
- Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční a půlroční bonusy, jejichž výši můžete ovlivnit)
- Moderní pracovní prostředí, neformální firemní kulturu a přátelský kolektiv
- Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování i v průběhu pracovního poměru
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- 5 Týdnů dovolené + 4x sick day
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Multisport kartu
- Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
- Moderní a vybavenou kuchyň s jídelnou
- Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, jazykové kurzy, školení
- Pojištění odpovědnosti, které za Vás hradíme my
Pracovní doba:
- Pondělí - Pátek
- 8:00-16:30
Finanční ohodnocení:
- Neaktivní pozice
Vedoucí našich týmů


Ilias Koranis
Vedoucí oddělení Řecko & Kypr


Tomáš Zolnirčík
Vedoucí oddělení Balkán


Martina Petrásková
Vedoucí oddělení Turecko